Boko CRM je spletna aplikacija za upravljanje odnosov s strankami, ki izkorišča prednosti računalništva v oblaku. S tem, da programska oprema teče na naših strežnikih omogočamo uporabnikom polno funkcionalnost aplikacije, brez da bi morali na svoj računalnik namestiti kakršnokoli dodatno programsko opremo.
Do podatkov o strankah se lahko dostopa od kjerkoli, če je na voljo dostop do interneta, pa naj bo to od doma, iz pisarne, iz hotela ali iz ene izmed brezžičnih dostopnih točk. Prav tako je možen dostop z uporabo brskalnika na mobilnem telefonu, ki ga imamo tako rekoč vedno pri roki.
Uporabniki lahko:
- na res enostaven način vodijo podatke o svojih strankah in kontaktih,
- med seboj delijo informacije in razporejajo delo,
- uporabljajo enostavno iskanje po sistemu,
- izpisujejo razna poročila,
- nastavljajo email in SMS obvestila za razne aktivnosti,
- vodijo kampanje in tvorijo e-poštne sezname,
- vnašajo razne sledi in priložnosti ter jim sledijo,
- beležijo vhodne in izhodne klice,
- vodijo reklamacije in potek njihovega reševanja,
- vnašajo in izpisujejo potne naloge, ter jih obračunavajo…
Poleg tega je v CRM sistemu tudi priročen organizator, kjer lahko beležimo razne dogodke in aktivnosti, ki jih tako vidimo na svojem urniku, lahko pa jih tudi delimo z ostalimi uporabniki.